A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
A webáruházakank már jóval előrébb kellene járni a perszonalizációban

A webáruházakank már jóval előrébb kellene járni a perszonalizációban

Az e-kereskedelem folyamatosan változik, és a hazai cégek nem csak egymással, de a globális szereplőkkel is versenyben állnak.
Hogyan lehet egy webáruház ütős és ott mivel lehessen fizetni?

Hogyan lehet egy webáruház ütős és ott mivel lehessen fizetni?

Ma már szó szerint bárki elindíthat egy webáruházat a foteljéből, ezért sokkal inkább nyitottnak kellene lenniük a webáruházaknak az innovációra.
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
Így javítanak a hőtérképek a weboldalad konverzióján

Így javítanak a hőtérképek a weboldalad konverzióján

A nagyobb forgalom generálása érdekében a webshopok optimalizációja egyre jelentősebb kérdés, ebben lehet segítség, ha tudjuk, mit néznek látogatóink.
1/14