A 22 éves Márk néhány hónap alatt sikeres online vállalkozást épített

A 22 éves Márk néhány hónap alatt sikeres online vállalkozást épített

Márk az Andrássy úton dolgozott nap mint nap eladóként, de ennél többet szeretett volna elérni. Úgy döntött, nekivág egy teljesen új terület, az e-kereskedelem világának felfedezésébe. Tanfolyam és mentorálás segítségével, munka mellett, éjszakákba nyúlóan kezdte kiépíteni új karrierjét és így vált napjainkra alkalmazottból a saját főnökévé.
Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál

Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál

Az e-commerce megoldások felfutása miatt sokan gondolhatták úgy a kereskedelemben, hogy a hagyományos üzleteknek bealkonyul. A vásárlók azonban, úgy tűnik, másként vélekednek és nem hajlandóak lemondani arról az élményről, amit csak a bevásárlóközpontokban élhetnek át. Az igények, az elvárások folyamatosan változnak, a látogatók egyre inkább komplexitásra vágynak, amelybe a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltése is egyaránt beletartozik.
Miért tudja továbbra is húzni a piacot a közösségi e-kereskedelem?

Miért tudja továbbra is húzni a piacot a közösségi e-kereskedelem?

Mivel világszerte egyre több időt töltünk a közösségi média platformokon, érdemes kihasználni ezek vásárlásösztönző erejét. Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet arról, mit érdemes tudni 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
Ők a győztesek: Megvannak az idei év legjobb webshopjai

Ők a győztesek: Megvannak az idei év legjobb webshopjai

Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol nem csak a szakma legjobbjai tartottak előadásokat, de kihirdették 2023 legjobb webshopjait is. A díjazottak között van személyre szabott ajándékokat, airfryereket, kertgondozási termékeket, kanapékat, berendezési tárgyakat kínáló webshop is.
A magyar nők több mint fele rendszeresen vásárol webshopokból, legnagyobb arányban élelmiszert

A magyar nők több mint fele rendszeresen vásárol webshopokból, legnagyobb arányban élelmiszert

Havi és heti szinten is legtöbbször élelmiszert rendelnek Magyarországon a nők internetes vásárlásaik során, de a ruházati, gyógyászati vagy épp drogériás termékek online beszerzése is kifejezetten népszerű körükben. A kisállattartáshoz kapcsolódó cikkek esetén azonban közel kétharmaduk továbbra is a személyes vásárlást preferálja, az aznapi kiszállításra specializálódott, utolsó kilométeres városi logisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO legfrissebb, reprezentatív magyarországi kutatása alapján.
1/32