A webáruházakank már jóval előrébb kellene járni a perszonalizációban

A webáruházakank már jóval előrébb kellene járni a perszonalizációban

Az e-kereskedelem folyamatosan változik, és a hazai cégek nem csak egymással, de a globális szereplőkkel is versenyben állnak.
Hogyan lehet egy webáruház ütős és ott mivel lehessen fizetni?

Hogyan lehet egy webáruház ütős és ott mivel lehessen fizetni?

Ma már szó szerint bárki elindíthat egy webáruházat a foteljéből, ezért sokkal inkább nyitottnak kellene lenniük a webáruházaknak az innovációra.
A nappalidban is elindíthatod saját online áruházad

A nappalidban is elindíthatod saját online áruházad

Minden feltétel adott ahhoz, hogy beindítsd a saját bizniszed.
Így javítanak a hőtérképek a weboldalad konverzióján

Így javítanak a hőtérképek a weboldalad konverzióján

A nagyobb forgalom generálása érdekében a webshopok optimalizációja egyre jelentősebb kérdés, ebben lehet segítség, ha tudjuk, mit néznek látogatóink.
Így növeld a konverziódat a felhasználói élmény javításával

Így növeld a konverziódat a felhasználói élmény javításával

A modern weboldal látogató egyik legfőbb ismertetőjele, hogy csak azután hajlandó kinyitni a pénztárcáját, miután leellenőrizte az oldalt.
1/12