Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Biciklizés, ágyban fekvés, vécén ücsörgés, tévé nézés – mi a közös bennük? A válasz tökéletesen jellemzi az elmúlt évünket.
Beszáll a Recartba a Lead Ventures

Beszáll a Recartba a Lead Ventures

Eddig több mint 200 millió dollár pluszbevételt generált ügyfeleinek a budapesti Recart.
A valaha volt legnagyobb mezőny várható az Év Webshopja versenyen

A valaha volt legnagyobb mezőny várható az Év Webshopja versenyen

Nincs olyan piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, hogy felpörögjön a gazdasági élet itthon és a világban.
PR ügynökséget választott a Yuspify

PR ügynökséget választott a Yuspify

A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését.
Hogyan vehetik át a magyar webáruházak a kínai piacterek szerepét?

Hogyan vehetik át a magyar webáruházak a kínai piacterek szerepét?

A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára.
1/19