Hírportálok, bulvárlapok és női magazinok az elmúlt negyedév legnépszerűbb magyar weboldalai

Hírportálok, bulvárlapok és női magazinok az elmúlt negyedév legnépszerűbb magyar weboldalai

A hír- és magazinoldalak mellett egy receptgyűjtő portál is szerepel a tíz legnépszerűbb magyar weboldal között – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) online médiumok olvasottságát vizsgáló friss elemzéséből. A Médiatanács bírságot rótt ki a Pesti TV, valamint két helyi rádió műsorszolgáltatójára.
1 százaléknál is alacsonyabb az akadálymentes weboldalak aránya Magyarországon

1 százaléknál is alacsonyabb az akadálymentes weboldalak aránya Magyarországon

Kampány indult, hogy tudatosabbá tegyék a honlapfejlesztőket.
Továbbra sincs „uborkaszezon” a híroldalak számára: a DKT elemzése a weblapok augusztusi látogatottságáról

Továbbra sincs „uborkaszezon” a híroldalak számára: a DKT elemzése a weblapok augusztusi látogatottságáról

A DKT aktuális elemzése bemutatja a híroldalak aggregált látogatottságának változását januártól augusztusig, de emellett a szokásos havi toplistákat is tartalmazza, amelyek révén mind a napi átlagos, mind a havi összesített látogatószám alapján áttekinthető az egyes weboldalak és brandek augusztusi pozíciója.
A női oldalak aktuális helyzete: a DKT szeptemberi elemzése

A női oldalak aktuális helyzete: a DKT szeptemberi elemzése

Mivel utoljára januárban foglalkoztunk a hazai tartalomfogyasztásban nagyon jelentős szerepet betöltő női oldalakkal, most újra megnéztük, hogy állnak a legnépszerűbb női site-ok napi és havi látogatottság tekintetében. Emellett bemutatjuk a szokásos havi toplistákat is, amelyek révén mind a napi átlagos, mind a havi összesített látogatószám alapján áttekinthető az egyes weboldalak és brandek szeptemberi pozíciója.
Fontos funkció tűnik el rengeteg weboldalról

Fontos funkció tűnik el rengeteg weboldalról

Bizonyára sokan ismerhetik a Facebook-fiókon keresztüli bejelentkezés lehetőségét, amikor is egy adott oldalon nem kötelező saját fiókot létrehoznunk, elég ha a legnépszerűbb közösségi oldalon keresztül, saját profilunkkal jelentkezünk be. Ugyan sok időt spórolhat meg a lehetőség a fogyasztóknak, egyre több nagy vállalat veti el ezt az opciót.
1/9