A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban? Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára? Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?
„Válságimmunitás”? A kommunikációs iparág alkalmazkodási képessége az elmúlt évek viharaiban

„Válságimmunitás”? A kommunikációs iparág alkalmazkodási képessége az elmúlt évek viharaiban

Három éve egymást átfedő, permanens válságokat élünk meg, és különböző kríziskorszakokat kell átvészelnünk. Ennek következtében megváltoztak az üzleti modellek, amelyek a kommunikációs iparágban is változásokat idéztek elő. Az MRSZ Mini Konferencián Mérő Ádám, a Coca-Cola Company Consumer & Shopper Connection igazgatója beszélgetett a témáról Baráth Péterrel, a WWF marketing és partnerkapcsolatokért felelős CEE régiós igazgatójával, Blaskó Nikolettel, az ACG Reklámügynökség vezetőjével és Samu Tímeával, a JCDecaux Hungary vezérigazgatójával.
Marketingszakértő: 1-2 év, mire utoléri a teljes piacot a válság

Marketingszakértő: 1-2 év, mire utoléri a teljes piacot a válság

Azok lesznek a krízis nyertesei, akik tudnak váltani.
A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban? Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára? Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?
A nők dönthetik el, mely cégek élik túl a válságot

A nők dönthetik el, mely cégek élik túl a válságot

Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról – derül ki a B2W (Business To Woman) Akadémia több mint háromezer magyar nő megkérdezésével készült friss kutatásából. Pálfi Éva női marketing szakértő szerint a magyar cégek többsége nem tekinti elég komoly célcsoportnak a hölgyeket. Pedig ha jobban figyelembe vennék a nők vásárlási szokásait, az akár a cégük túlélésének kulcsát is jelenthetné.
1/2