A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Karácsonyi reklám nyerte az IAB Hungary Év videós hirdetése 2023 versenyét

Karácsonyi reklám nyerte az IAB Hungary Év videós hirdetése 2023 versenyét

A rövid, videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja tavaly nyáron azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2023-as év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 8-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
A 2023-as év legjobb videós hirdetését keresi az IAB Digitális videó Munkacsoportja

A 2023-as év legjobb videós hirdetését keresi az IAB Digitális videó Munkacsoportja

Az Év videós hirdetése 2023 címmel rövid, mozgóképes reklámokat díjazó versenyt hirdet az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére, és egyben díjazza az év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Közel háromszor hatékonyabbak a lokális videóhirdetések, mint a globálisak – derül ki az Atmedia és az RTL Saleshouse közös kutatásából

Közel háromszor hatékonyabbak a lokális videóhirdetések, mint a globálisak – derül ki az Atmedia és az RTL Saleshouse közös kutatásából

A lineáris tévé továbbra is a legjobb eredményeket hozó hirdetési felület, a lokális videóhirdetések pedig szinte háromszor hatékonyabbak a globálishoz képest – világított rá az RTL Saleshouse és az Atmedia közös kutatása.