Csökkenhet az európai innovációs potenciál és versenyképesség, ha a jelenlegi formában fogadják el a mesterségesintelligencia-törvényt

Csökkenhet az európai innovációs potenciál és versenyképesség, ha a jelenlegi formában fogadják el a mesterségesintelligencia-törvényt

Több meghatározó európai szakmai szervezet, köztük az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége szerint is versenyhátrányba kerülhetnek az európai vállalkozások, ha az AI Act (a mesterséges intelligenciát szabályozó EU-s törvény) tervezetéhez nemrég a spanyol elnökség által benyújtott jogszabályszöveget fogadnák el.
Csikorog a versenyképesség kulcsa

Csikorog a versenyképesség kulcsa

A magyar vállalatok innovációs aktivitása elmarad a szükségestől és az európai átlagtól – az EU a tavalyi év második felében publikálta innovációs eredménytábláját, amely minden tekintetben egybecseng a K&H innovációs index mögött meghúzódó felmérés eredményeivel. Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője szerint ez a tendencia nem ad okot örömre, hiszen éppen az innováció jelentené a vállalati versenyképesség kulcsát.
4 dolog, amivel az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak

4 dolog, amivel az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak

A drágulás sem változtat a márkahűségen.
Aki külföldi piacra lép, többet tanul és fejlődik

Aki külföldi piacra lép, többet tanul és fejlődik

A hazai cégeknek meg kell keresni a multik által szabadon hagyott piaci réseket. A balkáni piacok kihasználásában sokkal nagyobb lehetőség lenne, mint ahogy ma használják a hazai cégek. Az Internet Hungary október 3-án lezajlott ″Versenypiaci dilemmák I.″ című fórujm összefoglalója.
Megállította az e-kereskedelmet tavaly az infláció, de 2023 jó előjelekkel indul.ą Interjú Schmidt Richárddal

Megállította az e-kereskedelmet tavaly az infláció, de 2023 jó előjelekkel indul.ą Interjú Schmidt Richárddal

A világgazdasági adottságok és a forint mélyrepülése megakasztotta a hazai webshopok sok éve tartó töretlen menetelését Schmidt Richárd, az Alinda.hu webáruházat üzemeltető Hoppline Kft. üzleti partnere szerint. A magyar e-kereskedelmi szakma képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia egyik alapító tulajdonosaként a fő kihívást a jövőre nézve a hazai e-kereskedelem számára a túl lassú régiós terjeszkedésében és a szakemberhiányban látja.
1/2