Csinálj hőst a vásárlódból: kínáld neki a szupersztár érzést

Csinálj hőst a vásárlódból: kínáld neki a szupersztár érzést

„Nem hajvágást kínálunk, nem is a szép frizurát, hanem azt a szupersztár érzést, amikor megjelensz valahol.”
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
A csatornák halála és a megokosodott fogyasztók - Evolution 2017

A csatornák halála és a megokosodott fogyasztók - Evolution 2017

Ez nálunk nem így működik – halljuk sokszor a kereskedőktől, ha akár a legkisebb „kavarodás” van a vásárlási folyamatban. Miközben a kereskedők ma is csatornákban gondolkodnak, a világ már nem így működik. Ráadásul rengeteg új vásárlói típus van és megannyi új kereskedelmi modell nyer egyre több teret – derült ki az Evolution konferencián.
Hogyan készíts hatékony csalit?

Hogyan készíts hatékony csalit?

A hatásos csalival érjük el, hogy a látogatókból vevők legyenek, az egyszerű fogyasztók kötődjenek a termékhez. Extrém figyelemfelkeltőek egy potenciális vevőnek, és érdektelenek a többieknek. Ebben a cikkben megmutatom, hogy mit értünk a fogalom alatt, valamint megmutatom a hatásos csali alapjait is.
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
1/2