Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet

Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet

A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli csalódás sem jelent elzárkózást a vásárlás elől – derült ki a Reacty Digital felméréséből. A vásárolni kívánt főbb termékkategóriák nem változtak tavalyhoz képest és idén is a férfiak terveznek többet költeni ebben az akcióban.
Három jelentős különbség derült ki a Glamour-napok és a Black Friday magyarországi vásárlási szokásaiból

Három jelentős különbség derült ki a Glamour-napok és a Black Friday magyarországi vásárlási szokásaiból

Az e-kereskedelem tovább erősödhet Magyarországon a közelgő nagy akciós időszakok alatt, mint a Glamour-napok és a Black Friday. A Pepita.hu friss felmérése szerint három fő különbség figyelhető meg a vásárlási szokások terén: a nők jelentősen aktívabbak a Glamour-napok alatt, a férfiak inkább a Black Friday-t részesítik előnyben, és a generációk közötti eltérések is jelentősek a költési szokásokban. A Z generáció és a milleniálok impulzívabb vásárlási szokásokat mutatnak, a Glamour-napokon főleg kisebb értékű termékekre fókuszálva.
Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
Mintegy 100 ezer forintot szánnak a magyarok az idei karácsonyra

Mintegy 100 ezer forintot szánnak a magyarok az idei karácsonyra

Az ünnepekre átlagosan 102 ezer forintos kerettel számolnak a magyarok, akik pedig ajándékoznak, 46 ezer forintot költenének a meglepetésekre. Igazi zöld fenyő kevés család otthonát díszíti, a többség ugyanis már műfenyőt állít. A karácsonyi nagybevásárlást intézők 74 százaléka az ünnepi falatokhoz is szívesen választ majd saját márkás élelmiszereket – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.
1/19