2023. november 08. 05:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban?
Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára?
Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?
Interjúk
2023. április 04. 08:00Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 4 percet!
Három éve egymást átfedő, permanens válságokat élünk meg, és különböző kríziskorszakokat kell átvészelnünk. Ennek következtében megváltoztak az üzleti modellek, amelyek a kommunikációs iparágban is változásokat idéztek elő. Az MRSZ Mini Konferencián Mérő Ádám, a Coca-Cola Company Consumer & Shopper Connection igazgatója beszélgetett a témáról Baráth Péterrel, a WWF marketing és partnerkapcsolatokért felelős CEE régiós igazgatójával, Blaskó Nikolettel, az ACG Reklámügynökség vezetőjével és Samu Tímeával, a JCDecaux Hungary vezérigazgatójával.
Marketing
2022. szeptember 20. 12:21Szánj az olvasásra 3 percet!
Azok lesznek a krízis nyertesei, akik tudnak váltani.
Marketing