A hibrid leköszön, de a reziliencia velünk marad – Mik a várható képzés-fejlesztési trendek 2024-ben?

A hibrid leköszön, de a reziliencia velünk marad – Mik a várható képzés-fejlesztési trendek 2024-ben?

A tavalyi évhez hasonlóan az [eureka] Consulting & Games csapata útjára indította képzés-fejlesztési kérdőívét, hogy nagyobb rálátással rendelkezzünk arra, milyen kihívásokkal néznek szembe a vállalatok ezen a területen. Mik a legnagyobb kihívások a képzés-fejlesztés területén és hogyan reagál erre a piac?
A 8 legfontosabb webdizájn trend 2023-ban

A 8 legfontosabb webdizájn trend 2023-ban

Az idei év olyan megoldásokat helyezett előtérbe a honlapok területén, melyek megvalósításával a felhasználói élményt és elköteleződést is növeli lehet a honlapok látogatói közt. Azáltal, hogy a cégek ezeket az új megoldásokat bevezetik a webes tervezésbe, az ügyfelek és a vállalkozások is hosszútávon jobban járhatnak. Hogy melyek ezek a trendek, azt Bende Kata, a Zk Design ügyvezetője segít megismertetni.
10+1 trend a közösségi médiában 2023-ban

10+1 trend a közösségi médiában 2023-ban

A közösségi média túl dinamikus és kompetitív tér ahhoz, hogy ami tavalyelőtt jól működött, az idén is garantáltan hozza ugyanazokat az eredményeket: muszáj lépést tartani a legújabb áramlatokkal és tisztában lenni a fejlesztésekkel, különben lemaradunk. Emiatt fontos beszélnünk a különböző trendekről, amiket érdemes követni, ha magas eléréseket és jól teljesítő hirdetéseket, vagyis megtérülő befektetéseket szeretnénk.
Okosotthonok trendek, amelyek meghatározzák 2024-et

Okosotthonok trendek, amelyek meghatározzák 2024-et

2023 nagyszerű év volt az okosotthonok számára - több tucat innovatív termék és fejlesztés mutatkozott be, amelyek megváltoztatják az életmódunkat. 2024 pedig az új technológiák és fejlesztések otthoni integrációjának éve lesz. A cseh Tesla okosotthon márka bemutatja a következő évet formáló okosotthon trendeket.
Új trendek és kihívások az online marketingben

Új trendek és kihívások az online marketingben

2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.
2/9