Új trendek és kihívások az online marketingben

Új trendek és kihívások az online marketingben

2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.
Négymillió kép elemzése alapján készített átfogó tanulmányt a Huawei a mobilfotózás trendjeiről

Négymillió kép elemzése alapján készített átfogó tanulmányt a Huawei a mobilfotózás trendjeiről

A mobilfotózás trendjeit vizsgáló tanulmányt mutatott be a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson. A mintegy 4 millió okostelefonnal készített fotó, illetve videó szoftveres és szakértői elemzése alapján összeállított „HUAWEI XMAGE Trend Report 2023” a modern képalkotás sajátosságait igyekszik feltárni. A riport szerint a vizsgált fotók javarészt a valóság megjelenítésére, az őszinte pillanatok megörökítésére törekednek. A legnépszerűbb fotós téma a természet – különösen a naplementék –, kültéren mesterkéltebb az emberek viselkedése, mint otthoni környezetben, a családi fotókon pedig hangsúlyosan jelennek meg a gyermekeikről gondoskodó apák. Kétszer annyi húszas éveiben járó nő szerepel a képeken, mint ilyen korú férfi, a hölgyek gyakrabban „pózolnak”, előtérbe helyezve fiatalságukat és szépségüket.
Ezek voltak a 2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek

Ezek voltak a 2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek

Az év vége a számvetés ideje: az ember elgondolkodik, hogy mi történt vele az elmúlt egy évben, mi az, ami jó volt és mi az, ami kevésbé.
10+1 trend a közösségi médiában 2023-ban

10+1 trend a közösségi médiában 2023-ban

A közösségi média túl dinamikus és kompetitív tér ahhoz, hogy ami tavalyelőtt jól működött, az idén is garantáltan hozza ugyanazokat az eredményeket: muszáj lépést tartani a legújabb áramlatokkal és tisztában lenni a fejlesztésekkel, különben lemaradunk. Emiatt fontos beszélnünk a különböző trendekről, amiket érdemes követni, ha magas eléréseket és jól teljesítő hirdetéseket, vagyis megtérülő befektetéseket szeretnénk.
Az új technológiák támogatják a kreativitás, a közösség és az adatvédelem következő korszakát

Az új technológiák támogatják a kreativitás, a közösség és az adatvédelem következő korszakát

A több éve tartó folyamatos globális instabilitás után az emberek egyre könnyebben férhetnek hozzá az új technológiákhoz (pl. mesterséges intelligencia, web3 és tokenizálás), amely elősegíti a kreativitás, a közösség és az adatvédelem fejlődését. A vállalatoknak fel kell készülniük arra, hogy ezen új technológiákban rejlő értékek révén megváltoznak a felhasználói magatartások, és ennek nyomán az üzleti modellek is átalakulhatnak.
1/8