A kémia fétise – a toborzás jövőjének dilemmái

A kémia fétise – a toborzás jövőjének dilemmái

A toborzás, a digitalizáció és az automatizáció a személyesség kiváltásával sokkal inkább már a jelen, mint a jövő. Schall Krisztina, a BrandCruiter alapítója meggyőző cikkben ad képet a valóságról.
A robotok megjelentek a HR-ben és a toborzás körül - mi lesz itt?

A robotok megjelentek a HR-ben és a toborzás körül - mi lesz itt?

Kiszámíthatatlan időket élünk.
Szükség lenne az álláshirdetések reformjára!

Szükség lenne az álláshirdetések reformjára!

A munkaerő-piac kínálati oldala egyhangúbb, mint gondolnánk. Az álláshirdetések többsége sablonos fordulatokkal tűzdelt, igénytelenül megszerkesztett, nem kínál valódi információkat a reménybeli munkatársaknak – derült ki a HR Fest, Magyarország első HR fesztiváljának gyorstesztjéből.
Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

Tudósítás a World Employer Branding Day-ről.
Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról.
1/2