Már bátrabban jelentek meg szponzorüzenetek a tévéműsorokban a koronavírus-járvány második hulláma alatt

Már bátrabban jelentek meg szponzorüzenetek a tévéműsorokban a koronavírus-járvány második hulláma alatt

2020-ban is építőipari cégek voltak a tévéműsorok legaktívabb szponzorai.
360 fokos és 3D-s videók lephetik el a tévéműsorokat

360 fokos és 3D-s videók lephetik el a tévéműsorokat

Egy nemzetközi konzorcium részeként a magyar Drukka élenjáró technológiát fejleszt.
Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
Egyre jobban szorongatja a YouTube a tévécsatornákat

Egyre jobban szorongatja a YouTube a tévécsatornákat

Amerikában egy év alatt négyötödével nőtt a tévékészülékeken való YouTube-nézésre fordított idő.
360 fokos és 3D-s videók lephetik el a tévéműsorokat

360 fokos és 3D-s videók lephetik el a tévéműsorokat

Egy nemzetközi konzorcium részeként a magyar Drukka élenjáró technológiát fejleszt.
1/3