Nominális növekedés várható a televíziós reklámpiacon, tovább erősödik az utolsó negyedév hangsúlya

Nominális növekedés várható a televíziós reklámpiacon, tovább erősödik az utolsó negyedév hangsúlya

A fogyasztói kosárból való részesedés megtartása érdekében recesszió idején is fontos a hangsúlyos tévés reklámmegjelenés – olvasható ki Koros Edina, az Atmedia televízió értékesítés vezetőjének tévépiaci elemzéséből.
Mindenünk a televíziózás. Beszélgetés Fischer Gáborral a TV2 Csoport programigazgatójával. Podcast ajánló

Mindenünk a televíziózás. Beszélgetés Fischer Gáborral a TV2 Csoport programigazgatójával. Podcast ajánló

A csapatmunka jelentősége, a tervezések szempontjai, a sztárok és celebek helye, 
az ösztönző versenytársak, a reklám szükségszerűsége és a televíziózás jövője. Kicsit a kulisszák mögé tekintünk.
A Spirit FM a rádiózás Kazinczy utcája
- interjú Németh S. Szilárddal, az ATV Csoport vezérigazgatójával

A Spirit FM a rádiózás Kazinczy utcája
- interjú Németh S. Szilárddal, az ATV Csoport vezérigazgatójával

Egy televízió sosincs készen, vallja az ATV Csoport vezérigazgatója.
Jön a reklám! Te elkapcsolsz?

Jön a reklám! Te elkapcsolsz?

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza. Elsősorban a reklámterhelés nagyságára, a reklámbefogadás szokásaira és a hirdetési szektorok erősorrendjének alakulására fókuszált a kutatás.
Az első félév minden hónapjában a TV2-t választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban

Az első félév minden hónapjában a TV2-t választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban

A TV2 Csoport főcsatorna- és csoportszinten is sikeres félévet zárt, júniusban is megőrizve ezzel piacvezető pozícióját. Nem csupán féléves átlagban, hanem az első félév minden hónapjában a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).
1/7