Az ingyenes, reklámból fenntartott streaming állítja fejére a médiapiacot?

Az ingyenes, reklámból fenntartott streaming állítja fejére a médiapiacot?

Már az okostelefongyártók is steraming tévéket indítanak – hogyan és kinek érheti meg ez Magyarországon? Grósz Judit, az Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója
Az Atmedia sajtóközleménye: ″Csak januártól emelünk árat!″

Az Atmedia sajtóközleménye: ″Csak januártól emelünk árat!″

Az elmúlt hét történéseire reagálva az Atmedia ezúton tájékoztatja partnereit a következőkről: A televíziós piacon kialakult túlkereslet az Atmediát is érinti. Az Atmedia ugyanakkor több forgatókönyvvel készült 2023-ra. Ennek, valamint a végrehajtott árszínvonalnövelésnek és a portfolió stabil nézettségének köszönhetően a túlkeresletet éves szinten kezelni tudja.
Mitől nézett még mindig a tévé?

Mitől nézett még mindig a tévé?

A koronavírus előtti szintnél magasabban stabilizálódott a hazai tévénézés. A tömegelérésnek továbbra is a tévé a leghatékonyabb eszköze – a gazdasági nehézségek idején ennek különösen nagy az értéke.
Kutatási adatok igazolják, hogy a magyar tévés és videós hirdetések közel háromszor hatékonyabbak a Google, Facebook és társaik megoldásainál

Kutatási adatok igazolják, hogy a magyar tévés és videós hirdetések közel háromszor hatékonyabbak a Google, Facebook és társaik megoldásainál

Svéd módszertan alapján az Atmedia és az RTL Saleshouse közös kutatása látványos adatokkal igazolta a mindig sejtett tényt: a YouTube-on, a Facebook-on és társaiknál megjelenő videó hirdetések kevésbé láthatóak a képernyőn, kevesebb időt tölt rajtuk a néző szeme, sokkal kisebb arányban aktivizálnak.
Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.
3/31