“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.
Az úttörő pornóipar mintát mutatott a médiának

Az úttörő pornóipar mintát mutatott a médiának

Csermely Ákos producer, televíziós szakember volt a vendége az IT Akták legújabb adásának, amelyben Kánai András műsorvezetővel, jövőkutatóval beszélgettek Média-digitalizáció témaköréről. Többek között kérdésként merült fel, hogy hogyan változott a médiapiac az elmúlt évtizedekben, és milyen hatással volt a digitalizáció a versenypiacra.
Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.
Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

A médiavásárlásoknál nem mindig úgy működik az árazás és a kereslet, ahogy a közgazdasági logika diktálja. Ennek okát a kereslet-kínálat mellett a reklámok hatásmechanizmusában és az ökoszisztéma egymásra épülő rétegeiben kell keresni. Interjú Mező Lászlóval, a EssenceMediaCom Magyarország ügyvezető igazgatójával
A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A tévés hirdetéseknél várható jövőre, hogy sok év után reál mértékben is növekedni tudnak az árak. Hosszú évekbe telhet azonban, hogy a hirdetések ára elérje korábbi szintjét.
2/31