2023. augusztus 29. 13:36Szánj az olvasásra 3 percet!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza. Elsősorban a reklámterhelés nagyságára, a reklámbefogadás szokásaira és a hirdetési szektorok erősorrendjének alakulására fókuszált a kutatás.
Média
2022. július 04. 14:03Szánj az olvasásra 2 percet!
A TV2 Csoport főcsatorna- és csoportszinten is sikeres félévet zárt, júniusban is megőrizve ezzel piacvezető pozícióját. Nem csupán féléves átlagban, hanem az első félév minden hónapjában a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).
Média