A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
A minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

A minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
Sokkal több a tévé, mint egy reklámszpot

Sokkal több a tévé, mint egy reklámszpot

interjú Balázs Barbarával, a Media Vivantis Zrt. kereskedelmi igazgatójával.
A hangsúlyt az elektronikus médiaeszközök közötti szinergia megteremtésére helyeztük – interjú Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával

A hangsúlyt az elektronikus médiaeszközök közötti szinergia megteremtésére helyeztük – interjú Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával

Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
1/23