A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
A tévé erejét nem lehet figyelmen kívül hagyni

A tévé erejét nem lehet figyelmen kívül hagyni

Zájer Attila, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatója vallja: mind a mai napig ez a legolcsóbb, a leggyorsabban felépülő kommunikációs megoldás.
Megújul a TV szolgáltató: a UPC Direct mostantól Direct One

Megújul a TV szolgáltató: a UPC Direct mostantól Direct One

A UPC Direct televízió szolgáltató február 1-től Direct One néven folytatja működését. A sok év tapasztalatával rendelkező, a múltban kizárólag magas minőségű műholdas televíziót szolgáltató cég a továbbiakban nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeit szolgáló innovatív megoldásokra is, mint az online tévézés és a telefonon, tableten, Smart TV-n széles körben elérhető Direct Now applikáció.
Sokkal több a tévé, mint egy reklámszpot

Sokkal több a tévé, mint egy reklámszpot

interjú Balázs Barbarával, a Media Vivantis Zrt. kereskedelmi igazgatójával.
„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

A televízió reklámokkal 100 százalékban megegyező hirdetéseket hiba online videó hálózatokban futtatni. Ezek a hirdetések hatékonytalanok és unalmasak azokon a felületeken, amiken online kapcsolatba kerülünk velük – szögezte le Somló Iván a Klikkmánia performance ügynökség üzletfejlesztési igazgatója.
1/23