Many screens - ... mert mi is tévések vagyunk!

Many screens - ... mert mi is tévések vagyunk!

Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!
A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A változások sokkal gyorsabbak lesznek, mint azt sokan gondolnák.
„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

A televízió reklámokkal 100 százalékban megegyező hirdetéseket hiba online videó hálózatokban futtatni. Ezek a hirdetések hatékonytalanok és unalmasak azokon a felületeken, amiken online kapcsolatba kerülünk velük – szögezte le Somló Iván a Klikkmánia performance ügynökség üzletfejlesztési igazgatója.
Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

A digitális tartalomfogyasztás növekedésével a tartalomgyártóknak követni kell fogyasztóikat - interjú Harsányi Gáborral.
A tévé erejét nem lehet figyelmen kívül hagyni

A tévé erejét nem lehet figyelmen kívül hagyni

Zájer Attila, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatója vallja: mind a mai napig ez a legolcsóbb, a leggyorsabban felépülő kommunikációs megoldás.
1/15