Bekerült a MATCH4 sporttelevízió és a MAX4 szórakoztató csatorna a Telekom kínálatába

Bekerült a MATCH4 sporttelevízió és a MAX4 szórakoztató csatorna a Telekom kínálatába

Tovább növeli lefedettségét a Network4 csoport.
A komikum ma már nem az az ütőkártya, ami mindent visz

A komikum ma már nem az az ütőkártya, ami mindent visz

A streaming és a tematikus csatornák jelenleg még sokkal inkább kiegészítői, mint konkurenciái a nagy, kereskedelmi televízióknak – véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa. A szakember több mint húsz éve dolgozik a televíziós, azon belül a szórakoztatóiparban és úgy látja, egyáltalán nem túlzás azt állítani, hogy a saját készítésű magyar tartalmak akár egy tévé életben maradását is befolyásolhatják.
Megindult már itthon is a tévéelőfizetések csökkenése?

Megindult már itthon is a tévéelőfizetések csökkenése?

A Nielsen Közönségmérés adatai szerint 2022 utolsó negyedévében 5 óra 4 percet tévézett a hazai 4 évesnél idősebb lakosság. Mindez enyhe, 11 perces csökkenés a 2020-as értékhez képest, de az a koronavírus-járvány miatt rekord magas évnek számított.
″Baromi jól érzem magam” Varga Attila Sixx-szel a sportstreamingről

″Baromi jól érzem magam” Varga Attila Sixx-szel a sportstreamingről

Nem lesz több ″hogyvolt″, de Sixx-féle tartalom igen, akár filmes, tévés témában is – a Network 4 felületein. A comment:com-ot jegyző, egykori indexes médiamegmondó Varga Attila Sixx már harmadik éve viszi a Network4 NET4+ nevű streaming platformját, ahol van, hogy egyszerre öt képernyőn követi a komolyabb ligák mellett a kisebb rétegsportokat megfejtve a teljesen esetleges rajongói igényeket. A kommunikációs igazgatóval a streaming térnyeréséről, a sportstreaming piacáról, a társaság bővítési terveiről és a közvetítési jogokról beszélgettünk.
2023. Élni a lehetőségekkel.

2023. Élni a lehetőségekkel.

A világgazdasági helyzet hatással van mindenre, a pénzügyi világra csakúgy, mint a kereskedelemre, vagyis a versenypiacokra, sőt az emberek lehető legtágabb értelemben vett szokásaira is.
 Ez nem hagyja érintetlenül a média négy bástyáját sem: a műsorkészítést, a terjesztést, a hirdetéseket, és a médiafogyasztási szokásokat sem.
 Vendégem ezúttal Németh S. Szilárd az ATV Csoport vezérigazgatója.
1/27