
2023. szeptember 07. 05:27Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Magyarországon még ma is kiemelten magas a lineáris tévézés aránya annak ellenére, hogy a feltörekvő streaming is hatalmas népszerűségnek örvend.
A piaci szereplők számának növekedése és a folyamatosan frissülő, bővülő digitális megoldások azonban egyre inkább gyorsítják a versenyt. Vajon kié lesz a vásárlóerővel rendelkező közönség?
A tartalomterjesztés területe óriási átalakulásokon megy keresztül. Minél közelebb kerülnek a szolgáltatók az ügyfelekhez, annál inkább eltolódik a hangsúly a B2B kapcsolatokról a B2C, sőt a D2C üzletek irányába.
Beszélgetés Bodócsi Erikával a TV2 Csoport Tartalomterjesztési Igazgatójával
Interjúk

2022. február 08. 16:02Szánj az olvasásra 1 percet!
Az egyedi tartalmak előállításához nyújthatnak segítséget a szelfi-drónok, amilyennel például a Snapchat, illetve a Zero-Zero Robotics is kísérletezik,
E-volution

2021. szeptember 16. 16:23Szánj az olvasásra 6 percet!
A Xiaomi bemutatta a Xiaomi 11T és Xiaomi 11T Pro okostelefonokat, amelyek “tartalomgyárakként” fognak működni, valamint a továbbfejlesztette Xiaomi 11 Lite 5G New Edition készülékeket.
E-volution