Ki lesz a média megválasztott császára?

Ki lesz a média megválasztott császára?

A tartalom a király, a tartalomterjesztés a királynő, de az lesz a média császára aki annyira tud hatni a közönségére, hogy ők a távirányítójukkal és rendszeres visszatérésükkel meg is válasszák. Mára a médiafogyasztók egyértelműen átvették a hatalmat, tetteikkel, távirányítójuk nyomkodásával. Ehhez pedig az analóg tér mellett az interaktivitásra is alkalmas digitális teret is uralni kell! A megválasztott média-császár pedig az, aki a legtöbb emberre tud hatni!
Ezúttal Bodócsi Erikával beszélgettem, aki a TV2 Médiacsoport tartalomterjesztési igazgatója, és az IKO International Distribution Kft. ügyvezetője.

A Spirit FM a rádiózás Kazinczy utcája
- interjú Németh S. Szilárddal, az ATV Csoport vezérigazgatójával

A Spirit FM a rádiózás Kazinczy utcája
- interjú Németh S. Szilárddal, az ATV Csoport vezérigazgatójával

Egy televízió sosincs készen, vallja az ATV Csoport vezérigazgatója.
Tűt a szénakazalban? Lehetséges! - A nagymennyiségű médiafájlok menedzselésére talált megoldást egy magyar startup

Tűt a szénakazalban? Lehetséges! - A nagymennyiségű médiafájlok menedzselésére talált megoldást egy magyar startup

Fejlett címkézési funkciókkal és személyre szabható szűrési lehetőségekkel is rendelkezik a médiatartalom-kezelő eszköz.
A lineáris és streaming párhuzamos, szisztematikus építésében hiszek

A lineáris és streaming párhuzamos, szisztematikus építésében hiszek

Magyarországon még ma is kiemelten magas a lineáris tévézés aránya annak ellenére, hogy a feltörekvő streaming is hatalmas népszerűségnek örvend. A piaci szereplők számának növekedése és a folyamatosan frissülő, bővülő digitális megoldások azonban egyre inkább gyorsítják a versenyt. Vajon kié lesz a vásárlóerővel rendelkező közönség? A tartalomterjesztés területe óriási átalakulásokon megy keresztül. Minél közelebb kerülnek a szolgáltatók az ügyfelekhez, annál inkább eltolódik a hangsúly a B2B kapcsolatokról a B2C, sőt a D2C üzletek irányába. Beszélgetés Bodócsi Erikával a TV2 Csoport Tartalomterjesztési Igazgatójával
A szelfi-drónok lehetnek az új kedvencek

A szelfi-drónok lehetnek az új kedvencek

Az egyedi tartalmak előállításához nyújthatnak segítséget a szelfi-drónok, amilyennel például a Snapchat, illetve a Zero-Zero Robotics is kísérletezik,
1/3