A Visa a tartalomgyártókra is kisvállalkozásként tekint

A Visa a tartalomgyártókra is kisvállalkozásként tekint

A lisszaboni Web Summit megnyitóján a Visa bejelentette új kezdeményezéseit, melyekkel a digitális tartalomgyártókat támogatják. Ezen újítások bevezetésével a Visa hivatalosan kisvállalkozókként kezeli őket, elismerve, hogy a tartalomgyártók jelentős szerepet játszanak a digitális gazdaság fejlődésében. Mostantól a tartalomgyártók ugyanolyan könnyedén és biztonságosan vehetik igénybe a Visa kisvállalkozások számára biztosított pénzügyi eszközeit és szolgáltatásait, legyen szó fizetésekről vagy bevételeik kezeléséről.
Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)
Puzsér Róbert: “A lájkot ingyen osztogatják, és annyit is ér!”

Puzsér Róbert: “A lájkot ingyen osztogatják, és annyit is ér!”

A tartalomgyártás a monolit média kiváltsága volt, de mára mindenkinek elérhetővé vált. Az internet újraosztotta a lapokat, de kiből válhat értékes és tartósan értékelt influenszer? Puzsér Róbert szerint a felelős tartalomgyártó nem manipulálja, hanem kultúrálja a közönségét. Trendeken lovagolva könnyű felemelkedni, de elbukni is. A kritikus a Digital-Media Hungary konferencián elmondta, hogy hosszú távon az marad fenn, akinek erős közlése és saját identitása van.
Európai tartalomgyártói közösséghez csatlakozott a REFRESHER

Európai tartalomgyártói közösséghez csatlakozott a REFRESHER

A Central Médiacsoport fiatalokat megcélzó kiadványa, a REFRESHER is meghívást kapott abba a nemzetközi kezdeményezésbe, amely a Z generációknak szóló leghitelesebb platformokat foglalja magában. Az ENTR projekt keretében a 18-30 éves korosztály számára készítenek előremutató és edukatív tartalmakat.
Magyarok írják a videós tartalomgyártás jövőjét: a RECnGO szoftvercég kínai piacvezető harvdvergyártóval működik együtt

Magyarok írják a videós tartalomgyártás jövőjét: a RECnGO szoftvercég kínai piacvezető harvdvergyártóval működik együtt

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív tartalomgyártás mára egy több mint 400 millió fős globális iparággá nőtte ki magát, átlagosan pedig heti 17 órányi videót fogyasztunk a különböző platformokon. Az ebben rejlő üzleti lehetőségek szinte korlátlanok, ennek kiaknázásában pedig fontos együttműködést kötött a RECnGO.
1/2