A médiaszilánkosodás tartalomfogyasztásra gyakorolt hatásai

A médiaszilánkosodás tartalomfogyasztásra gyakorolt hatásai

Alig 2 évtizede a média hatalma - azáltal, hogy kevesen tudtak sokakat elérni-, még óriási volt, mára azonban ez a hatalom teljesen átalakult, hiszen a digitális felületeken keresztül a tartalmak már bárki számára könnyedén elérhetők, sokan tudnak, sokakat elérni. Hogyan alakul az új, digitális tartalmi verseny? Kié lesz a fogyasztók figyelme? Kié lesz a befolyásolóképesség? Erről beszélgetett Kánai András jövőkutató, a Meraki Marketing B2B kreatív igazgatója és Csermely Ákos a Digital Hungary ügyvezetője.
Fizetni fog a Facebook a tartalomtulajdonosoknak!

Fizetni fog a Facebook a tartalomtulajdonosoknak!

Franciaországban már megegyeztek, Németországban még tárgyalnak a jogdíjakról a médiavállalatok képviselőivel. Hamarosan az internetes óriás a magyar médiavállalatoknak is fizetni kényszerülhet.
A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
Nagy újítást vezet be a TikTok

Nagy újítást vezet be a TikTok

Gazdagítani szeretnék a felhasználók TikTok-élményét.
Automatikusan töröl tartalmakat a TikTok

Automatikusan töröl tartalmakat a TikTok

A TikTok a jövőben több automatizációs eljárást alkalmaz majd amiatt, hogy az irányelveit megszegő videókat eltávolítsa.
1/3