Az amerikai elnökválasztás kapcsán összehasonlító kutatást készített  a tartalomfogyasztási szokásokról a Lounge Group

Az amerikai elnökválasztás kapcsán összehasonlító kutatást készített a tartalomfogyasztási szokásokról a Lounge Group

A mostani amerikai elnökválasztás kapcsán újra előtérbe kerültek a modern technikai eszközökön zajló politikai kommunikációt övező kérdések.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

Miért zabálják az emberek az újszerű netes hanganyagokat? Kele János és Tóth Szabolcs Töhötöm „podcaster” műsorvezetővel rágtuk át a témát.
Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Miért nem szeretnek a fogyasztók fizetni tartalmakért annak ellenére, hogy sok szolgáltatást vesznek igénybe?
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.