A sikeres üzletember olyan, mint az élsportoló

A sikeres üzletember olyan, mint az élsportoló

Az íróasztalnál ülve vagy egy gyümölcsöző tárgyaláson keveseknek jut eszébe, hogy sikeres üzletemberként nem sokban különbözik az élsportolóktól. Pedig ahhoz, hogy valaki komoly sikereket érjen el az üzleti világban, jól teszi, ha a profi sporthoz nyúl inspirációért.
Mi az a tervezői gondolkodás!?

Mi az a tervezői gondolkodás!?

Tízből nyolc vállalat tervezi az ún. „design thinking” vagyis a tervezői gondolkodásmód bevezetését vállalati döntéseiben. Ez az innovatív megközelítés az, amelynek segítségével olyan vállalatok, mint az Apple, Coca-Cola, IBM, Nike, Procter&Gamble és Whirlpool az elmúlt évtizedben több mint 200 százalékkal tudták túlszárnyalni az S&P 500 indexet.
Hogyan jutalmazzuk dolgozóinkat az év végén?

Hogyan jutalmazzuk dolgozóinkat az év végén?

Az év végi értékelésnek és jutalmazási rendszereknek mély kultúrája van az angolszász üzleti világban, a német és osztrák tulajdonú cégeknél. A magyar cégek túlnyomó többségében is létezik valamilyen jutalmazás rendszer, de sokszor hiányzik a stratégiai személet – csupán a magyar vezetők 5%-a hisz a jutalmazás motivációs erejében.
Jogsértések a Facebook világában

Jogsértések a Facebook világában

A közösségi oldalak remek kikapcsolódást tudnak nyújtani, de számos veszélyt is rejtenek. Dr. Parázsó Helga a Bán és Karika Ügyvédi Társulás szakértője elmondta, hogy mit érdemes tudni a Facebookon elkövethető személyiségi jogsértésekről.
Mi az a tervezői gondolkodás!?

Mi az a tervezői gondolkodás!?

Tízből nyolc vállalat tervezi az ún. „design thinking” vagyis a tervezői gondolkodásmód bevezetését vállalati döntéseiben. Ez az innovatív megközelítés az, amelynek segítségével olyan vállalatok, mint az Apple, Coca-Cola, IBM, Nike, Procter&Gamble és Whirlpool az elmúlt évtizedben több mint 200 százalékkal tudták túlszárnyalni az S&P 500 indexet.
4/7