A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
NMHH-kutatás: Így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben

NMHH-kutatás: Így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben

A hazai televíziós piac karakteresen átalakult az új évezredben a technológiai fejlődés, a médiafogyasztási szokások változása és a digitális platformok megjelenése miatt. 1997 óta egyre több időt töltünk képernyők előtt – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A tévénéző közönség az elmúlt két és fél évtizedben gyorsabban öregedett, mint általában a magyar lakosság: 2022-ben átlagosan tíz évvel voltak idősebbek a képernyő előtt ülők a lakosság átlagánál, míg huszonöt éve ez a különbség csupán négy év volt.
Európában csökkent, Magyarországon változatlan a tévénézésre fordított idő

Európában csökkent, Magyarországon változatlan a tévénézésre fordított idő

A televíziózás továbbra is meghatározó napi szabadidős tevékenység hazánkban annak ellenére, hogy Európa legtöbb országában, de a világ számos táján is csökken a televízió népszerűsége. A Föld népessége napi szinten 2 óra 25 percet tévézik. Az európaiak majdnem egy órával többet, átlagosan 3 óra 22 percet, míg mi, magyarok az ezredforduló óta töretlenül legalább négy órát ülünk a televízió képernyője előtt egy átlagos napon – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss elemzéséből.
Mindenki számára elérhető tévézést hirdetnek a Paramount csatornái

Mindenki számára elérhető tévézést hirdetnek a Paramount csatornái

Különleges promóvideót sugároznak november 21-én a Paramount csatornái. A médiaszolgáltató idén is részt vesz a Global TV Group kezdeményezésében, amely a televíziózás világnapján nemzetközi szinten ünnepli a médium határtalan és összetartó jellegét. A Comedy Central, a Comedy Central Family és a Paramount Network műsorán is látható lesz a kisfilm, melynek fontos eleme a hozzáférhetőség és a befogadás hirdetése.