A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Európában csökkent, Magyarországon változatlan a tévénézésre fordított idő

Európában csökkent, Magyarországon változatlan a tévénézésre fordított idő

A televíziózás továbbra is meghatározó napi szabadidős tevékenység hazánkban annak ellenére, hogy Európa legtöbb országában, de a világ számos táján is csökken a televízió népszerűsége. A Föld népessége napi szinten 2 óra 25 percet tévézik. Az európaiak majdnem egy órával többet, átlagosan 3 óra 22 percet, míg mi, magyarok az ezredforduló óta töretlenül legalább négy órát ülünk a televízió képernyője előtt egy átlagos napon – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss elemzéséből.
Mindenki számára elérhető tévézést hirdetnek a Paramount csatornái

Mindenki számára elérhető tévézést hirdetnek a Paramount csatornái

Különleges promóvideót sugároznak november 21-én a Paramount csatornái. A médiaszolgáltató idén is részt vesz a Global TV Group kezdeményezésében, amely a televíziózás világnapján nemzetközi szinten ünnepli a médium határtalan és összetartó jellegét. A Comedy Central, a Comedy Central Family és a Paramount Network műsorán is látható lesz a kisfilm, melynek fontos eleme a hozzáférhetőség és a befogadás hirdetése.
Friss adatok: az internet és a tévézés is az ünnepek szerves része volt

Friss adatok: az internet és a tévézés is az ünnepek szerves része volt

Az internet és a tévé mára a kapcsolattartás és kikapcsolódás fő eszközeivé váltak. Különösen így van ez az ünnepi időszakban is, amikor videóhívással könnyedén elérhetővé válnak távoli szeretteink, vagy minőségi időt tölthet a család egy közösen választott karácsonyi film megnézésével. A Yettel folyamatosan vizsgálja a hálózatán zajló forgalom alakulását és idén is érdekes megállapításokra jutott az internethasználat és a tévészolgálatás népszerűségét illetően: az előző évhez képest idén újabb 20%-al nőtt az internet-forgalom karácsony és újév között, a tévészolgáltatással összefüggő adatforgalom karácsonykor 20%-kal, újév napján 30%-kal volt magasabb egy átlagos naphoz képest. Érdekesség, hogy az adatforgalom 22,3%-a már 5G hálózaton zajlott.
NMHH-kutatás: Így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben

NMHH-kutatás: Így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben

A hazai televíziós piac karakteresen átalakult az új évezredben a technológiai fejlődés, a médiafogyasztási szokások változása és a digitális platformok megjelenése miatt. 1997 óta egyre több időt töltünk képernyők előtt – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A tévénéző közönség az elmúlt két és fél évtizedben gyorsabban öregedett, mint általában a magyar lakosság: 2022-ben átlagosan tíz évvel voltak idősebbek a képernyő előtt ülők a lakosság átlagánál, míg huszonöt éve ez a különbség csupán négy év volt.