800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

Az amerikai tévés piac egyik nagy guruja, Alan Wolk tartott előadást az Internet Hungary-n, melyből nem csak az derült ki, hogy egy átlagos amerikai háztartás 800(!) tévécsatornát nézhet, hanem az is, hogy a netes tartalmak és az új generációk milyen kihívásokkal állítják szembe a világ legnagyobb kábeltévés piacának szereplőit.
800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

Az amerikai tévés piac egyik nagy guruja, Alan Wolk tartott előadást az Internet Hungary-n, melyből nem csak az derült ki, hogy egy átlagos amerikai háztartás 800(!) tévécsatornát nézhet, hanem az is, hogy a netes tartalmak és az új generációk milyen kihívásokkal állítják szembe a világ legnagyobb kábeltévés piacának szereplőit.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

Az amerikai tévés piac egyik nagy guruja, Alan Wolk tartott előadást az Internet Hungary-n, melyből nem csak az derült ki, hogy egy átlagos amerikai háztartás 800(!) tévécsatornát nézhet, hanem az is, hogy a netes tartalmak és az új generációk milyen kihívásokkal állítják szembe a világ legnagyobb kábeltévés piacának szereplőit.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
1/2