Egyre fontosabb célcsoport a 3,9 millió 50 év felettiek

Egyre fontosabb célcsoport a 3,9 millió 50 év felettiek

Nem a koruk, az aktivitásuk dönti el, hogy az idősebbek mit fogyasztanak, milyen termékekre és szolgáltatásokra nyitottak.
Az addressable hirdetések a tévén túl is hódítanak!

Az addressable hirdetések a tévén túl is hódítanak!

A célcsoportokra szabható reklám nem csak a tévékben terjed, de a közterületi és audio médiában is. A jobb célozhatóság növeli a hatékonyságot, kevesebb reklámmal lehet a kitűzött célt elérni. Az egyre inkább adat alapú hirdetések pedig várhatóan a programozott piacterek felé csatornázzák a hirdetési költések egyre nagyobb részét.
Trónfosztás az RTL Klubnál

Trónfosztás az RTL Klubnál

A Tanár című sorozatot többen nézték a héten, mint a Drága örökösöket. A TV2-n az Exatlon hasított.
Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.
A tévés biznisz átalakulása

A tévés biznisz átalakulása

Egy évtized alatt sem érte el a hazai tévés szakma a pénzügyi válság előtti bevételi szintet.
1/2