Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
A tévé velünk marad, de nagyon átalakul

A tévé velünk marad, de nagyon átalakul

A lineáris tévénézési szokások jelentősen átalakulnak, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a tévé ne maradna az egyik legfontosabb médiafelület.
Bombázzák a reklámokkal a fiatalokat a gyerekcsatornákon

Bombázzák a reklámokkal a fiatalokat a gyerekcsatornákon

A Minimaxon nyolc év alatt több mint kétszeresére, 60-ról 143-ra nőtt a napi reklámpercek száma.
Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Sőt, véleményük szerint a COVID-19 járvány következtében kialakult piaci helyzet inkább hasznára válhat a televíziónak.
1/5