2024. december 28. 11:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Izgalmakkal teli jövő év várható, amikor a fogyasztói szokások átalakulása mellett, a tartalomgyártás, a reklám- és a terjesztési piac mind-mind komoly változásban lesz. A tévéktől, a rádiókig, a streaimingtől a podcatsokig, a reklámblokkoktól a connected tévé bevezetéséig, a cord-cutting veszélyétől a reklámárak emelésének problematikájáig, és a szilánkosra töredezett célcsoportok egyidejű eléréséig, mind-mind szó esik Guttengéber Csabával, az atmedia ügyvezetőjével készített beszélgetésem során.
Interjúk
2024. november 26. 11:07Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
A legtöbbet fogyasztott médiatípus még mindig a televízió. Nem csak azért kell hirdetni, mert sokan nézik a tévét, ezzel a gazdaságunkat is védhetjük.
Interjúk
2024. november 13. 13:03Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A GRP és a click-through nem hozza el a hatékonyságot, ezekre alapozva nem lehet a médiafelületeket hatékonyan árazni. Van azonban megoldás!
Marketing