Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
A tévé velünk marad, de nagyon átalakul

A tévé velünk marad, de nagyon átalakul

A lineáris tévénézési szokások jelentősen átalakulnak, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a tévé ne maradna az egyik legfontosabb médiafelület.
Így kedveskedik nekünk az UPC Direct

Így kedveskedik nekünk az UPC Direct

A UPC Direct a Viasat World médiavállalat három csatornáját is dekódolja 2020. augusztus 14-31. között, így az adrenalinfüggők a Viasat Explore, a múlt kedvelői a Viasat History, a természetkedvelők pedig a Viasat Nature műsoraival – köztük számos premierrel – búcsúztathatják a nyarat.
Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Műfajmánia kampánnyal rukkol elő a Vodafone

Műfajmánia kampánnyal rukkol elő a Vodafone

Például a western vagy a romkom rajongóit állítja középpontba a Vodafone új, otthoni TV szolgáltatását hirdető kampánya.
1/6