Tévétől az emberi hangig – Az egyidejű, tömeges eléréstől a perszonalizációig.

Tévétől az emberi hangig – Az egyidejű, tömeges eléréstől a perszonalizációig.

Izgalmakkal teli jövő év várható, amikor a fogyasztói szokások átalakulása mellett, a tartalomgyártás, a reklám- és a terjesztési piac mind-mind komoly változásban lesz. A tévéktől, a rádiókig, a streaimingtől a podcatsokig, a reklámblokkoktól a connected tévé bevezetéséig, a cord-cutting veszélyétől a reklámárak emelésének problematikájáig, és a szilánkosra töredezett célcsoportok egyidejű eléréséig, mind-mind szó esik Guttengéber Csabával, az atmedia ügyvezetőjével készített beszélgetésem során.
Hirdessen a tévékben, ezzel is a hazai gazdaságot védjük!

Hirdessen a tévékben, ezzel is a hazai gazdaságot védjük!

A legtöbbet fogyasztott médiatípus még mindig a televízió. Nem csak azért kell hirdetni, mert sokan nézik a tévét, ezzel a gazdaságunkat is védhetjük.
Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

A GRP és a click-through nem hozza el a hatékonyságot, ezekre alapozva nem lehet a médiafelületeket hatékonyan árazni. Van azonban megoldás!
Története legjobb novemberét zárta az Euronics, taroltak a tévék

Története legjobb novemberét zárta az Euronics, taroltak a tévék

Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az Euronics. A vásárlók körében a legnépszerűbb termékeknek pedig a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok bizonyultak. Idén nagyot nőtt az online értékesítés is, a termékek könnyebb átvételét pedig tovább segíti, hogy az Euronicsnek a 67 fizikai áruháza mellett már 5400 átvevő helye is van. Utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat.
Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

Jobb mutatószámok alapján lehet okosabban árazni

A GRP és a click-through nem hozza el a hatékonyságot, ezekre alapozva nem lehet a médiafelületeket hatékonyan árazni. Van azonban megoldás!
1/22