Egyre fontosabb célcsoport a 3,9 millió 50 év felettiek

Egyre fontosabb célcsoport a 3,9 millió 50 év felettiek

Nem a koruk, az aktivitásuk dönti el, hogy az idősebbek mit fogyasztanak, milyen termékekre és szolgáltatásokra nyitottak.
Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.
Megérkezett a jövő: Ízes, nyalogatható tévét fejlesztettek ki Japánban

Megérkezett a jövő: Ízes, nyalogatható tévét fejlesztettek ki Japánban

Többféle étel ízét is ki lehet keverni.
Többet főzünk és tévézünk, de vajon miért?

Többet főzünk és tévézünk, de vajon miért?

A magyarok kikapcsolódási szokásait vizsgálta a Samsung.
Mit nézzünk? – Televíziók tesztje

Mit nézzünk? – Televíziók tesztje

Amikor ott állunk a boltban egy halom, ugyanúgy kinéző TV előtt, nem csoda, ha az jut eszünkbe, hogy tulajdonképpen bármelyiket választhatnánk.
1/16