KAP: Hogyan formálja a digitális világ az identitásunkat?

KAP: Hogyan formálja a digitális világ az identitásunkat?

A 25. Internet Hungary konferencián Kovács András Péter (KAP) gondolatai nemcsak mosolyt csaltak a résztvevők arcára, hanem komoly kérdéseket is felvetettek a digitalizáció és a társadalmi változások kapcsolatáról.
A kielégítetlenség örömtelen állapotában élünk

A kielégítetlenség örömtelen állapotában élünk

Meghatározhatóan rengeteg számú érzelemmel rendelkezünk, amelyek befolyásolják, milyen viselkedés várható tőlünk, vagy mire leszünk képesek az elkövetkező időszakban. Számos kommunikációs technika épül érzelmeink aktiválására és ezáltal viselkedésünk befolyásolására. A 29. Digital-Media Hungary konferencián Bőhm Kornél kommunikációs szakértő a társadalmunkra aktuálisan jellemző érzelmi állapotok egy szeletét tárta fel előttünk előadásában.
Mennyire hálóznak be minket a hálózatok?

Mennyire hálóznak be minket a hálózatok?

A kutató szerint a családfától a Covid-19 terjedési tulajdonságáig mindenben fel lehet, és fel is kell fedezni a hálózatokat. Nemcsak azért, hogy jobban megértsük, de azért is, hogy jobban menedzseljük a világot, amelyben élünk.
A káosz peremén: milyen nem várt kihívásokat tartogat a 21. század?

A káosz peremén: milyen nem várt kihívásokat tartogat a 21. század?

Milyen gazdasági és társadalmi változások zajlottak le az elmúlt 25 évben? Erről beszélt előadásában Vécsey Zsadány, kitérve a káosz és a bizonytalanság szerepére a modern vállalatok működésében. Pályafutásának kezdeti éveitől indulva világított rá arra, hogyan változott meg a világ, és milyen eszközökkel kezelhetjük a jövő kihívásait. Szó esett ugyanakkor a vállalati struktúrák fejlődéséről és a mesterséges intelligencia hatásairól is, különös tekintettel arra, hogy milyen módon alakítja át mindez a gazdasági környezetünket.
Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Most a pandémia közepén nagy a kísértés, hogy a cégek teljesen átvándoroljanak az online térbe és a profiljukat alapjaiban újragondolják.
1/5