Sztárok adnak kedvezményt a rajongóknak

Sztárok adnak kedvezményt a rajongóknak

Egy újításnak köszönhetően hírességek, influenszerek, sportolók hozhatnak létre virtuális és igény szerint kézzel fogható termékeket, rajongói kártyákat, klubkártyákat, amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatos kedvezményeket és előnyöket kínáljanak rajongóinak a kijelölt elfogadóhelyeken.
A #nomakeup mozgalom egyre nagyobb táborral bír

A #nomakeup mozgalom egyre nagyobb táborral bír

A #nomakeup mozgalom egyre nagyobb táborral bír, a legnagyobb hírességek pedig bátran mutatják meg természetes külsejüket.
Visszatér a Nyerő Páros az RTL Klubra, mutatjuk a sztárpárokat

Visszatér a Nyerő Páros az RTL Klubra, mutatjuk a sztárpárokat

Nyolc híresség költözik be párjával a villába.
Örökre megváltozhat, hogyan rajongunk a sztárokért

Örökre megváltozhat, hogyan rajongunk a sztárokért

Minden rajongó számára fontos, hogy valahogyan kapcsolódhasson bálványozott kedvencéhez, ezt emeli új szintre egy magyar tulajdonosi körrel alapított amerikai startup cég. A Benefit Barcode Inc. innovációjának köszönhetően a hírességek exkluzív előnyöket biztosíthatnak közönségüknek vásárlásaik során virtuális és kiterjesztett valóság típusú merchandising termékekkel. A szolgáltatás igazi értékét az adja, hogy a különböző szolgáltatási szinteken biztosított virtualmerch-ökhöz a sztárok különböző felajánlásokat tesznek. Az alkotók eközben újabb nagy ugrásra készülnek: meghódítják az NFT-k világát is.
Sztárok hazugságvizsgálóra kötve

Sztárok hazugságvizsgálóra kötve

Új videósorozat indul „20 perc őszintén″ címmel a szeretlekmagyarorszag.hu és a Femcafe együttműködésében.
2/3