A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
A Z generációs sportolók új horizontot nyithatnak a sportszponzorációban

A Z generációs sportolók új horizontot nyithatnak a sportszponzorációban

A mindössze 18 éves sportoló, egyben Z generációs előadó, youtuber felkészülését a 2021-2022-es szezonra az osztrák Richard Leitgeb segíti.
A Carlsberg és a Liverpool FC 2034-ig meghosszabbította szponzori együttműködését

A Carlsberg és a Liverpool FC 2034-ig meghosszabbította szponzori együttműködését

A Carlsberg sörmárka és a Liverpool labdarúgócsapat újabb 10 évvel meghosszabbította a már 30 évre visszanyúló, mára ikonikussá vált támogatói megállapodását. Az 1992-ben aláírt partnerség megújításával a Premier League történetének leghosszabb, 42 évet felölelő együttműködése jött létre.