Pörgesd fel a szerencséd a Rossmann-nal!

Pörgesd fel a szerencséd a Rossmann-nal!

Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17. és március 23. között ″Pörgess és nyerj!″ játékuk keretében értékes napi, heti és fődíjak találnak gazdára. A játékban való részvételhez mindössze a Rossmann mobilalkalmazás legújabb verziójára, valamint egy legalább 3 000 Ft értékű vásárlás blokkfeltöltésére van szükség – és az azonnali kuponkedvezmények mellett máris esélyesek lehetünk a Dyson hajformázó, PlayStation vagy épp a Kitchen Aid mellett akár egy 1 millió forint értékű utazásra is.
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A márkaépítés nem merülhet ki egyetlen logó elhelyezésével a hirdetési felületeken, mert abból sosem lesz márkaérték és márkahűség. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 2. rész
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A szerencsejáték nem gyerekjáték!

A szerencsejáték nem gyerekjáték!

Szerencsejáték-használat szempontjából a kiskorúak is veszélyeztett célcsoportnak számítanak, mert náluk is kialakulhat használati zavar, függőség. A Szerencsejáték Zrt. felelősséget érez abban, hogy a felnövekvő generációt megóvja a függőség kialakulásától, ezért a rendszeres kommunikáció és a preventív programok mellett idén decemberben figyelemfelhívó kampányt is indít egy nemzetközi iparági kezdeményezéshez csatlakozva: szakmai fórumokon, közösségi oldalakon és a lottózókban is felhívja a figyelmet a 18 év alattiak védelmére.
1/6