Az RTL tartja a pozícióját az idei évben: figyelemreméltó eredmények tévében és streamingben egyaránt

Az RTL tartja a pozícióját az idei évben: figyelemreméltó eredmények tévében és streamingben egyaránt

Az RTL Magyarország csoportszinten továbbra is stabilan tartja pozícióját a televíziós piacon: áprilisban az RTL főcsatorna, az RTL második generációs kábelcsatornái, valamint az RTL+ streamingplatform is figyelemre méltó teljesítményt nyújtott. Az RTL kábelportfólió főműsoridőben piacvezető volt, az RTL Híradó megőrizte hírpiaci elsőségét, az RTL+ pedig újabb nézettségi rekordokat hozott az UEFA Bajnokok Ligája közvetítéseivel.
A magyar fogyasztók* valójában kedvelik a streamingelt sportközvetítéseket

A magyar fogyasztók* valójában kedvelik a streamingelt sportközvetítéseket

Az RTL Magyarország és az NRC 18-59 éves futballkedvelők körében végzett végzett kutatása szerint a válaszadók 60%-a elfogadó, semleges álláspontot képvisel vagy örömmel fogadta az RTL újítását: 14%-a örül annak, hogy 2024 őszétől az RTL+ streaming csatornán érthetőek el a Bajnokok Ligája mérkőzései, 46% semlegesnek vagy elfogadónak nyilatkozott ebben a kérdésben.
MARIE CLAIRE STORIES: Magyarországon elsőként vezeti be az adaptív streaming technológiát a Marie Claire

MARIE CLAIRE STORIES: Magyarországon elsőként vezeti be az adaptív streaming technológiát a Marie Claire

A Central Médiacsoport kiadóhoz tartozó Marie Claire úttörő lépést tesz a digitális élmények terén, és elsőként alkalmazza hazánkban a svéd fejlesztésű ’SeenThis’ adaptív streaming technológiát a marieclaire.hu felületen. A felhasználói igényekre reagáló innovatív megoldás forradalmasítja az online tartalomfogyasztást, jelentős előnyöket rejtve magában mind az olvasók, mind a hirdetők számára.
A Visa friss jelentése szerint a videojáték ipar az egyik leggyorsabban növekvő szegmens

A Visa friss jelentése szerint a videojáték ipar az egyik leggyorsabban növekvő szegmens

A Visa vezető digitális fizetési szolgáltató friss adatai szerint a Visa kártyabirtokosok videojátékokra fordított kiadásai 16,7 százalékkal nőttek Európa szerte 2024-ben az előző évhez képest. Ez 40 százalékkal magasabb növekedési ütemet jelez, mint a Visa kártyabirtokosok általános kiadásnövekedése. A magyar gamerek közel kétszer annyi fizetési tranzakciót hajtanak végre, mint a nem gamer Visa kártyabirtokosok.
A magyarok nem kedvelik a streamingelt sportközvetítéseket

A magyarok nem kedvelik a streamingelt sportközvetítéseket

A megkérdezettek csupán 17 százaléka tartja elfogadhatónak, hogy az UEFA-bajnokok ligája legfontosabb mérkőzéseit idén kizárólag online, az RTL előfizetéses streaming szolgáltatásán lehet megtekinteni – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány a sportok iránt érdeklődő felnőttek online, reprezentatív kérdőíves felmérésével, valamint mélyinterjúkkal vizsgálta a sporttartalmak jelentőségét a hazai médiában.
1/35