A bevált növekedési stratégiák működni fognak 2025-ben?

A bevált növekedési stratégiák működni fognak 2025-ben?

Legnagyobb 2025-ös gazdasági akadályként az inflációt és a munkaerőpiaci kihívásokat jelölték meg a hazai KKV szektor cégvezetői, üzleti előrejelzéseik pedig a kisvállalkozások körében 55 százalékban, nagyvállalatok esetében 20 százalékban pesszimista volt. Bár a gazdasági környezetet nem mindig lehet befolyásolni, a munkaerőpiaci kihívásokra érdemes felkészülni – derül ki a Comline Budapest éveleji összefoglalójából. A várt nehézségek miatt a kisebb vállalatok közel fele (45–50%) semmilyen létszám- vagy portfolióbővítést nem tervez.
Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában. (X)
MI és ESG: az üzleti forradalom két motorja

MI és ESG: az üzleti forradalom két motorja

Az ESG szempontok és a mesterséges intelligencia egyre meghatározóbb szerepet játszanak a vállalatok életében, formálva üzleti stratégiájukat és döntéseiket. A megfelelő ESG intézkedések és a hatékony MI alkalmazás együtt lehetővé teszik a vállalatoknak, hogy versenyképességüket növeljék és a társadalom számára is fenntartható gazdasági szereplők legyenek.
Hogyan torzítják a fekete hattyúk a stratégiai gondolkodást a marketingben?

Hogyan torzítják a fekete hattyúk a stratégiai gondolkodást a marketingben?

A modern marketing tele van kihívásokkal, amik sokszor a váratlanul felbukkanó „fekete hattyú” jelenségek nyomában járnak. Erről beszélt Kun Miklós, a Mediacom Chief marketing officere a 25. Internet Hungary-n tartott előadásában. A szakértő kritikus szemmel mutatott rá, hogyan keverik össze a vállalatok a stratégiát a taktikával, és miért nem elegendő csupán a számok növelésére fókuszálni, amikor a márkaépítés a cél.
″Túl kell lépnünk a versenyképes fizetés ígéretén, vagy a Z-generáció páros lábbal rúgja ránk az ajtót″

″Túl kell lépnünk a versenyképes fizetés ígéretén, vagy a Z-generáció páros lábbal rúgja ránk az ajtót″

A fiatalabb generációkat megnyerő új munkaerőpiaci stratégiák fontosságát hangsúlyozta Mekkora hazugság már a versenyképes fizetés című előadásán Balog Adrienn, a Vermis Production digitális ügynökség ügyfélszolgálati igazgatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 24-én. A szakember szerint régimódi hívószavakkal próbálunk új munkaerőt toborozni, ám ez a Z-generáció számára már nem lesz elég, ha pedig nem változtatunk, hatalmas problémákkal nézünk majd szembe a humán erőforrás terén.
1/3