„El kell hinnünk magunkról, hogy magyarként is tudunk nemzetközileg vállalkozást indítani”

„El kell hinnünk magunkról, hogy magyarként is tudunk nemzetközileg vállalkozást indítani”

Kovács Péterrel beszélgettünk az április 21-23 között megrendezésre kerülő esemény apropóján.
Felmerült egy kínzó kérdés a hazai startupokkal kapcsolatban

Felmerült egy kínzó kérdés a hazai startupokkal kapcsolatban

A sikerstartupok új generációja: „maradunk itthon, de külföldön értékesítünk”.
Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

A szakmai kiadványok egyre nagyobb szerepet kapnak a magyar médiapiacon Simon Krisztián, a Marketing&Media és a most induló StartUP! főszerkesztője szerint. A speciális kiadványoknak meg tudják találni nem csak az olvasókat, hanem a téma iránt elkötelezett, őket megszólítani igyekvő vállalatokat és hirdetőket is. Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.
Irodabútor trendek: Hogyan rendezkednek be a startupok?

Irodabútor trendek: Hogyan rendezkednek be a startupok?

„Ha az épület nincs rád inspiráló hatással, azzal hihetetlen sok innovációt és varázst veszítesz el, melyet a sors mind neked ajándékozna.”
Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.
1/8