Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével rendezték meg a Szerencsejáték Zrt. első online Sportmarketing Napját

Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével rendezték meg a Szerencsejáték Zrt. első online Sportmarketing Napját

A Sportmarketing Nap 2021 rendezvényt hagyományteremtő céllal hívta életre idén a nemzeti lottótársaság.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

A nyugat-európai futballklubok nemcsak a pályán, de azon kívül is utat mutatnak.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
2/3