A Z generációs sportolók új horizontot nyithatnak a sportszponzorációban

A Z generációs sportolók új horizontot nyithatnak a sportszponzorációban

A mindössze 18 éves sportoló, egyben Z generációs előadó, youtuber felkészülését a 2021-2022-es szezonra az osztrák Richard Leitgeb segíti.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.
Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével rendezték meg a Szerencsejáték Zrt. első online Sportmarketing Napját

Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével rendezték meg a Szerencsejáték Zrt. első online Sportmarketing Napját

A Sportmarketing Nap 2021 rendezvényt hagyományteremtő céllal hívta életre idén a nemzeti lottótársaság.
Megnyitotta amerikai irodáját az egyik legelismertebb magyar sporttech startup

Megnyitotta amerikai irodáját az egyik legelismertebb magyar sporttech startup

A szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions partnere a Blue United Corporation lesz a tengerentúli piaci terjeszkedésben.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.
1/7