„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Fuss a boldogságodért!

Fuss a boldogságodért!

Nézzük, mi minden jó sülhet ki belőle, ha belevágsz!
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
1/3