A mesterséges intelligencia elmúlt 10 éve, a mesterséges intelligencia felépítése

A mesterséges intelligencia elmúlt 10 éve, a mesterséges intelligencia felépítése

Nem vagyok adattudós, nem vagyok fejlesztő és koránt sem vagyok AI szakértő. Egy olyan szakember vagyok, aki tudja, hogy folyamatosan képben kell lenni és tanulni, hogy lépést tudjunk tartani a trendekkel, de főleg az új eszközökkel. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan szakterületekbe is bele lássunk kicsit, ami amúgy távol áll a szakmánktól. Így volt ez annó az értékesítés kapcsán a sales területtel, aztán az employer branding okán a HR-el, és most a technológia rohamos fejlődése miatt a programozással is. Nem kell tudnunk egyik esetben sem profin eladnunk, vagy toboroznunk, vagy akár kódot írnunk, de tudnunk kell, hogy mi hogyan működik. Érteni kell a logikáját. Ezt a logikát igyekszem most bemutatni és körbe járni a mesterséges intelligencia kapcsán.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
Nagyon addiktív, nagyon trendi, nagyon megosztó: mi az?

Nagyon addiktív, nagyon trendi, nagyon megosztó: mi az?

Lendvai Klaudia, a Lounge Group PPC specialistája maga is bevallotta, hogy régebben napi egy-másfél órát is eltöltött tiktokozással. De mi teszi a fiatalok kedvenc appját ellenállhatatlanná, és hogyan aknázhatjuk ki a benne rejlő hirdetési potenciált? Erről mesélt a 2023-as Internet Hungary konferencián.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
„Magyar″, „élet″, „sport″ és „család″ – Mik voltak 2023 online hívószavai?

„Magyar″, „élet″, „sport″ és „család″ – Mik voltak 2023 online hívószavai?

Pápalátogatás, törökországi földrengés, a Wagner-csoport zendülése, izraeli—palesztin háború, Suhajda Szilárd halála – egyebek között ezek a témák kötötték le leginkább a hírolvasók figyelmét 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) online média használatáról készült éves elemzéséből az is kiderült, hogy kevesebbet neteztünk tavaly, mint 2022-ben.
1/6