Az SMS mint régi-új értékesítési csatorna

Az SMS mint régi-új értékesítési csatorna

Sokszor és sokan temették már, de a szöveges üzenet él és élni fog, legújabban pedig úgy tűnik, hogy értékesítési csatornaként fog újjászületni. Jelzi ezt a gombamód szaporodó, hagyományos szöveges üzeneteken keresztüli értékesítést támogató platformok virágzása és a tény, hogy a dolog nemcsak a kereskedőknek, de úgy tűnik, hogy a vevőknek is egyre inkább bejön.
Így alakult a szilveszteri mobilhálózati forgalom a Telenornál

Így alakult a szilveszteri mobilhálózati forgalom a Telenornál

Hosszabb beszélgetések, több mobilnet, kiugró éjféli SMS forgalom.
Vizsgálatot indít az NMHH az SMS-díjakra vonatkozóan

Vizsgálatot indít az NMHH az SMS-díjakra vonatkozóan

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jelzése alapján hazánkban a szolgáltatók feltehetően egységes árazási gyakorlatot folytatnak az SMS-végződtetés és a tömeges SMS-ek (pl. banki tranzakciókról értesítő üzenetek) terén, ugyanis díjaik mértéke megközelítőleg azonos és nemzetközi összehasonlításban is magas. Ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) úgynevezett ágazati vizsgálatot indít, melynek eredményei alapján eldönti, hogy a területen szükség van-e szabályozói vagy egyéb beavatkozásra.
Már nem küldünk egymilliárd SMS-t, de többet telefonálunk

Már nem küldünk egymilliárd SMS-t, de többet telefonálunk

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők.
107.000 euróért kelt el a világ első SMS üzenete

107.000 euróért kelt el a világ első SMS üzenete

107.000 euróért kelt el a világ első SMS üzenete.
2/4