Új néven folytatja az Adevinta CMH sales house

Új néven folytatja az Adevinta CMH sales house

Az Ingatlan.com, a Jófogás, a Használtautó.hu, a Money.hu, a Vatera, a Szalonautó.hu, az Autóalkatrész.hu és az Autónavigátor.hu display felületeit értékesítő cég UP Saleshouse néven folytatja tevékenységét. A változás bejelentésére a United Platforms csoport tegnap esti rendezvényén, kollégák és partnerek körében került sor.
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal jelentkezett Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia. A fejlesztés célja a sales house stratégiai változásainak a lekövetése volt, reagálva ezzel a dinamikusan alakuló piaci környezetre is.
Magyarország legnagyobb elérésű sport portfóliója az Atmediánál

Magyarország legnagyobb elérésű sport portfóliója az Atmediánál

Év elejétől több oldallal, köztük sportportálokkal is bővült az Atmedia digitális portfóliója, ezzel a kereskedőház tudhatja magáénak a legnagyobb elérésű online sportportfóliót a Labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az olimpiai játékok évében. A megállapodások alapján az Atmedia értékesíti ez év januárjától többek között a Final Score Médiához tartozó Nb1.hu és Sport365.hu, februártól pedig a Flashscore magyarországi weboldala, az Eredmenyek.com reklámfelületeit. Emellett a sales house digitális divíziója 2023-ban végig a második legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett, és ezt a helyezést tartja az idei évben is várhatóan.
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal jelentkezett Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia. A fejlesztés célja a sales house stratégiai változásainak a lekövetése volt, reagálva ezzel a dinamikusan alakuló piaci környezetre is.
Horvát sales house-ban szerzett részesedést az Atmedia

Horvát sales house-ban szerzett részesedést az Atmedia

Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia, 25%-os tulajdonrészt szerzett Horvátország piacvezető országos rádióját értékesítő Plug and Play sales house-ban.
1/2