Ennyit spórolhatunk havonta egy törzsvásárlói tagsággal

Ennyit spórolhatunk havonta egy törzsvásárlói tagsággal

Tízből kilenc magyar nő tagja valamilyen hűségprogramnak, és a pontgyűjtő kártyáját is rendszeresen használja – derült ki a Rossmann Magyarország reprezentatív online felméréséből. A kutatásban megkérdezetteknek átlagosan öt különböző tagsága van, bár a tagságok halmozása inkább a magasabb végzettséggel rendelkező, nagyobb településeken élőkre jellemző. A felmérés alapján az is látszik, hogy a magyar nők több mint háromnegyede spórolási szándékkal csatlakozik a programokhoz. Jellemzően egyébként a kisebb településeken élők érzik jelentős segítségnek a tagsággal járó előnyöket, ők havonta akár tízezer forintot is megtakaríthatnak a hűségprogrammal.
A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN

A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN

Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai üzleti magazin. A ROSSMANN a 2021-ben elért kiváló 44. helyezéséhez képest 18 helyet javítva 2022-ben a 26. helyen végzett.
Tesztelik a drónos házhozszállítást Budapesten!

Tesztelik a drónos házhozszállítást Budapesten!

A házhoz rendelt termékek drónos kiszállítására irányuló, egyedülálló hazai pilot projektet indított az adatvezérelt logisztikai megoldásokat kínáló DODO és az évek óta népszerű webshoppal is rendelkező Rossmann drogériahálózat. A tesztelés első fázisában, azt vizsgálják, hogy milyen gyorsan képesek drónok használatával a rendelések teljesítésére - a kiszállítás biztonságos feltételeinek garantálása mellett. Ennek érdekében első lépésként tesztrepülést végeztek, illetve a csomag drónra helyezéséhez, továbbá a felszálláshoz és a landoláshoz szükséges időt is felmérték.
Öleléskuponnal nehéz elnyerni a “Legjobb munkahely” címet, na de halpedikűrrel?

Öleléskuponnal nehéz elnyerni a “Legjobb munkahely” címet, na de halpedikűrrel?

A Rossmann és az Artificial Group friss együttműködésének első megvalósult projektje egy employer branding videó, ami görbe tükröt állít a mondvacsinált munkahelyi előnyöknek.
Kuponokkal spórolnak a magyarok

Kuponokkal spórolnak a magyarok

Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés, hiszen az inflációnak „köszönhetően” ma már a legalapvetőbb termékek ára is jól magasabb, sokak számára szinte megfizethetetlen. Ez a helyzet tudatosabbá teszi az embereket, egyre többen akarnak spórolni akár egy-egy termék árán is, a vásárlók keresik az extra megtakarítási lehetőségeket – derül ki a Rossmann+ VIP programjának adataiból, amelynek 2 milliós törzsbázisa az elmúlt évben 200 ezer fővel emelkedett. A legnépszerűbb az a kupon, amellyel a vásárlás végösszegéből 10 százalék takarítható meg.
2/5