Digitálisra cseréli plasztikkártyáit a drogéria: egy hétig minden leadott Rossmann+ kártya ajándék bevásárlótáskát ér

Digitálisra cseréli plasztikkártyáit a drogéria: egy hétig minden leadott Rossmann+ kártya ajándék bevásárlótáskát ér

Új, környezettudatos kezdeményezést indít a Rossmann, mellyel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a Rossmann+ tagságukhoz tartozó hagyományos plasztikkártyájukat digitális megoldásra váltsák le. Az akció első üteme 2024. augusztus 26-tól szeptember 1-ig tart és azok a vásárlók, akik részt vesznek benne, ajándék Rossmann bevásárlótáskát kapnak.
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin

Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin

Online arc-, és hajrutinnal, valamint Virtuális Tükörrel, a boltokban digitális polccímkékkel újított a drogéria.
Hidd el nincs tragédia! - Kreatív kampánnyal jelentkezik a Rossmann

Hidd el nincs tragédia! - Kreatív kampánnyal jelentkezik a Rossmann

A megújulás érdekében a Rossmann egy olyan egyedi és buzzt generáló image kampány létrehozását tűzte ki célul, ami a legfrissebb brand kutatások alapján képes újrapozícionálni a márkát.
A Momentán Udvart támogatta a Rossmann a 33. Művészetek Völgyén

A Momentán Udvart támogatta a Rossmann a 33. Művészetek Völgyén

A Rossmann idén először kapcsolódott be a Művészetek Völgye fesztiválba, ahol Ördög Nóra és a Momentán Társulat közreműködésével hívták fel a figyelmet a fényvédelem fontosságára. A rendhagyó előadás a kultúra és az egészségtudatosság jegyében zajlott.
Ilyen egy forró nyári nap a városban

Ilyen egy forró nyári nap a városban

A Rossmann Magyarország tavaly vezette be a ″Nincs tragédia, megoldjuk!″ platformot, az azóta megszülető kreatívok mind az új ernyő alá rendeződnek. Új nyári kampányukban a nyár elengedhetetlen kiegészítőit szerezhetjük be, a reklámban pedig Sápi Vivi is feltűnik.
2/6