Hidd el nincs tragédia! - Kreatív kampánnyal jelentkezik a Rossmann

Hidd el nincs tragédia! - Kreatív kampánnyal jelentkezik a Rossmann

A megújulás érdekében a Rossmann egy olyan egyedi és buzzt generáló image kampány létrehozását tűzte ki célul, ami a legfrissebb brand kutatások alapján képes újrapozícionálni a márkát.
Szintet lépett a Nora Beauty - Már 60 Rossmann üzletben elérhetők Ördög Nóra sminktermékei

Szintet lépett a Nora Beauty - Már 60 Rossmann üzletben elérhetők Ördög Nóra sminktermékei

Június elejétől már 60 kiemelt Rossmann üzletben találkozhatunk az Ördög Nóra nevével fémjelzett Nora Beauty sminktermékek teljes választékával. A 27 budapesti és 33 vidéki üzlet mellett a Rossmann Online Drogériájában is beszerezhetők az egyedülálló többfunkciós sminkek, a drogérialánc és a márka pedig további hosszútávú, több éves kizárólagossági együttműködésben állapodott meg.
Átütő siker a környezetbarát hazai találmány

Átütő siker a környezetbarát hazai találmány

Hatalmas sikert aratott néhány hónap alatt a Respray automata, a világ első olyan készüléke, amelynek segítségével a fújós dezodorok újratölthetőek. A magyar találmány egyedülálló, így nem véletlen, hogy azokban a Rossmann üzletekben, ahol elérhető, a vásárlók kedvence lett. A Respray alapítói elárulták, álmukban sem gondoltak ekkora érdeklődésre és ilyen pozitív fogadtatásra, a hazai vásárlók elismerésén túl több nemzetközi megkeresést is kaptak.
Megnyitott az első shop-in-shop koncepciós Rossmann

Megnyitott az első shop-in-shop koncepciós Rossmann

Megnyitotta első shop-in-shop boltját a Rossmann a Fogarasi úti Tesco áruházban, újabb mérföldkövet érve el ezzel az üzleti terjeszkedés terén. Az új koncepciótól azt várják, hogy a vásárlók még könnyebben elérhessék a drogérialánc üzleteit. A jövőben több hasonló bolt nyitását tervezik vidéken is.
Új mobilapp a Rossmann-nál

Új mobilapp a Rossmann-nál

Új szintre emelte a felhasználók online vásárlási élményét a Rossmann: dizájnjában és tartalmában is megújult a drogériahálózat mobilapplikációja. A változásokkal javult a felhasználói élmény, a vásárlók az eddiginél egyszerűbben és gyorsabban elérhetik az összes funkciót és megrendelhetik a termékeket néhány kattintással a telefonjuk segítségével.
1/5