A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Vállalati összefogás a hazai szépségipari márkákért

Vállalati összefogás a hazai szépségipari márkákért

Szakmai napot szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Rossmann.
Elsők közt a Rossmann az online vásárlók elégedettségi körében

Elsők közt a Rossmann az online vásárlók elégedettségi körében

Elsők közt szerepel a Rossmann az online vásárlók elégedettségét tekintve az FMCG piacon – derül ki a GFK E-Grocery 2022-es kutatásából. A hazánkban több mint 235 üzlettel rendelkező drogériahálózat nagy hangsúlyt fektet az online vásárlási élmény fokozására, így a közelmúltban is több új funkcióval bővült az Online Drogéria.
Negyedmilliárdos rezsitámogatás a Rossmann-nál

Negyedmilliárdos rezsitámogatás a Rossmann-nál

Minden munkatársának segít a vállalat a megemelkedett rezsiköltségekben.
Minőségi kiszállítás a mennyiség felett

Minőségi kiszállítás a mennyiség felett

A Rossmann a kezdetektől klasszikus munkaviszonyban alkalmazza futár kollégáit.
1/3