Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a retailbe, és lett az országszerte több mint 60 üzlettel rendelkező Euronics marketing és kommunikációs igazgatója. Az átalakulás folytatódik, a marketing pedig a stratégiai szintre emelkedett, a cég megállíthatatlan és nemsokára nemzetközi piacra lép, miközben átadtak egy automatizált raktárat, valamint koncepcióüzlettel dolgoznak a vevők vonzó kiszolgálásáért.