Reputáció: ne veszítsd el az irányítást!

Reputáció: ne veszítsd el az irányítást!

Gondozd és alakítsd a hírneved saját magad, vagy megteszi helyetted más, de nem biztos, hogy abban lesz köszönet.
Ennyit ér Magyarország márkája

Ennyit ér Magyarország márkája

Az Egyesült Államok, Kína és Németország márkája ér a legtöbbet. Magyarország is helyet kapott a márkalistán.
Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Rossz hír a vállalatoknak: a krízisből nincsen teljes gyógyulás, viszont érdemes minden helyzetre felkészülni. Interjú Bőhm Kornéllal.
Reputáció: ne veszítsd el az irányítást!

Reputáció: ne veszítsd el az irányítást!

Gondozd és alakítsd a hírneved saját magad, vagy megteszi helyetted más, de nem biztos, hogy abban lesz köszönet.
tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Poggyászok el nem szállítása, járattörlés, kényszerleszállás - szinte minden megtörtént, ami egy légitársaság hírnevét hosszú időre tönkreteheti.
1/3