tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Poggyászok el nem szállítása, járattörlés, kényszerleszállás - szinte minden megtörtént, ami egy légitársaság hírnevét hosszú időre tönkreteheti.
Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Az életéről készült filmet 400 ezren látták, Belgiumban díjakat is nyert. A Viszkis a Media Hungary konferencián arról beszélt, hogyan vált márkává.
Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Aki sikeres akar lenni, annak nem elég egyszer ráéreznie a fogyasztói gondolataira, folyamatosan követnie kell azok változását. Interjú Kun Miklóssal.
Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Rossz hír a vállalatoknak: a krízisből nincsen teljes gyógyulás, viszont érdemes minden helyzetre felkészülni. Interjú Bőhm Kornéllal.
A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A nagy márkaismertség nagy felelősséggel és növekvő elvárásokkal is párosul. Interjú Mérő Ádámmal.
1/2