Jelentős változásokat hoz a Google új frissítése

Jelentős változásokat hoz a Google új frissítése

A Google minden olyan felhasználó számára kötelezővé teszi a Consent Mode v2 használatát, aki igénybe vesz bármely, a cégóriás által fejlesztett és hirdetésekhez köthető platformot. A változás érinti a remarketinget, az egyéni közönség listákat, az adatgyűjtést és akár a hirdetések teljesítményét is.
Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

A remarketing lényege, hogy hirdetéseiddel kifejezetten azokat a potenciális vásárlókat célzod meg, akik korábban már valamilyen érdeklődést mutattak.
Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!