Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
Reklámpiaci körkép: Tovább nőtt az outdoor hirdetések szerepe

Reklámpiaci körkép: Tovább nőtt az outdoor hirdetések szerepe

Az elmúlt két évben jelentős átrendeződés tapasztalható az egyes médiatípusok elérése és hirdetési relevanciája tekintetében - derül ki a JCDecaux Hungary országos reprezentatív kutatásából. Az internetes oldalak és a televízió szerepe halványodott, míg a közterületi hirdetések és a közösségi média szerepe jelentősen nőtt.
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét

A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.
Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét

A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.
1/5