A nagy márkák tovább hisznek a hagyományos médiában, de zuhan a print és a tévé is

A nagy márkák tovább hisznek a hagyományos médiában, de zuhan a print és a tévé is

Változások vannak, nem is kicsik.
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta

A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta

A MEME a konferencia első napján jelenti be az előző évi televíziós költéseket.
Milyen év várható a kereskedelmi piacon? Az RTL Klub egyik nagyfőnöke válaszol

Milyen év várható a kereskedelmi piacon? Az RTL Klub egyik nagyfőnöke válaszol

″A hirdetők teljes televíziós büdzséjében nem érzékelünk komolyabb növekedést.″
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
1/2