A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.
Íme a reklámipar legsúlyosabb melléfogásai

Íme a reklámipar legsúlyosabb melléfogásai

Senki sem tökéletes, így a reklámipar szakemberei sem azok. Az idei esztendőben is akadt néhány olyan reklám, ami felnyomta ugyan a fogyasztók vérnyomását, de nem a kellemes izgalom és rajongás okán.
Komoly beszólást kapott a reklámipar, jöhet a korrekció!

Komoly beszólást kapott a reklámipar, jöhet a korrekció!

Nagyra fújt reklámügynökségek, pazarlás és mindenki főnök.
Új tagokat keres az ország legfiatalabb kreatív ügynöksége

Új tagokat keres az ország legfiatalabb kreatív ügynöksége

Give the beat! Ezzel a jelszóval indult útjára 2016-ban a squ.Ad Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége.