A szerencse stratégiája címmel jelent meg a Reklámtörténet új kötete

A szerencse stratégiája címmel jelent meg a Reklámtörténet új kötete

Andy Nairn brit márkastratéga műve a szakmai műhely 9. kiadványa A szerencsét általában a lottózók, fogadóirodák és kaszinók világához szoktuk kötni, de az üzleti körökben nem sok szó esik róla, mi több, tabunak számít. Nem szerepel üzleti tervekben, éves beszámolókban, marketingstratégiákban; nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, nem találkozni vele önéletrajzokban. Pedig a szerencse minden sikertörténetben – és minden kudarcban – meghatározó szerepet játszik.
Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

Kovács Levente, a White Rabbit reklámügynökség alapítója és kreatív igazgatója a DigitalHungary Klubon tartott gondolatébresztő előadást a reklám és marketing világának evolúciójáról.
Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

Hogyan küzdhet meg a hazai média a globális kihívókkal?

A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
1/3