1993 után újra: Dallas Budapesten

1993 után újra: Dallas Budapesten

Világszerte százmilliók, de Magyarországon is milliók ismerik: minden idők egyik legnépszerűbb tévésorozatának ikonikus főszereplőjével forgatott Budapesten videót a MOL. Patrick Duffy, a texasi olajmágnás családról szóló Dallas című sorozat jó fiúját, Bobby Ewingot alakító színész a videóban a MOL egy 1993-as emblematikus reklámfilmjére reagál, amelyben a sorozatbeli testvérét megformáló Larry Hagman szerepelt. Bár testvérpárt játszottak, a valóságban 18 évnyi korkülönbség van közöttük, így Jockey akár Bobby apja is lehetett volna.
Keveset fizetsz, nagyot mész – ismét az alacsony árakra fókuszálnak az ALDI új reklámfilmjei

Keveset fizetsz, nagyot mész – ismét az alacsony árakra fókuszálnak az ALDI új reklámfilmjei

Februártól teljesen új marketingkommunikációs stratégiát indított az ALDI, most pedig a tematikus megjelenések is azt üzenik: a vásárlók nemcsak magas minőséggel, hanem alacsony árakkal is találkoznak, ha felkeresik a diszkont kereskedelmi lánc üzleteit. Az új filmeket is a stratégia megalkotója, a Mediator készítette.
Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Az IAB nyertes reklámfilmjéről Szták Andrással, az Árukereső.hu-t működtető Online Comparison Shopping Kft. ügyvezetőjével az imázsfilmek szerepéről és a cégcsoportokon belül nemzetközi munkamegosztásról beszélgettünk a marketing területén.
Aranyat nyert a Viasat History reklámfilmje

Aranyat nyert a Viasat History reklámfilmje

Amszterdamban hirdették ki a GEMA Awards nyerteseit. A versenyzők között, többek mellett számos Netflix, Warner Bros., Sky Creative videószpot is helyet kapott, azonban a legjobb dokumentumfilmhez készült reklámszpot kategóriában nem tudtak versenybe szállni. Bár a második helyezett egy BBC alkotás lett, az aranyérmet a Viasat World médiavállalat, Viasat History csatornájának JFK: A gyilkosság című műsorblokkjához készített reklámfilm vitte haza.
Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.
1/3