Mire figyeljünk a rádiós hirdetések során?

Mire figyeljünk a rádiós hirdetések során?

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára beszélt az etikus reklámozás fontosságról, a rádiós reklámok felelősségéről és jogi kereteiről. A hallgatóság megismerhette a Gazdasági Versenyhivatal feladatait, továbbá a hirdetők számára elengedhetetlen megfelelőségi elveket is.
Rádiós pályázati eljárások eredményéről döntött a Médiatanács

Rádiós pályázati eljárások eredményéről döntött a Médiatanács

Nem egészen egy hónapos nyári szünete előtti utolsó ülését tartotta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A július 30-ai tanácskozáson a testület többek között rádiós pályázati eljárások eredményéről és hatósági eljárások indításáról döntött. A Médiatanács legközelebb augusztus 27-én ül össze.
Szankcionált a Médiatanács jelzése nyomán a román társhatóság

Szankcionált a Médiatanács jelzése nyomán a román társhatóság

Figyelmeztetésben részesítette a román társhatóság a Médiatanács jelzése nyomán a TV2 Comedy-t a klasszifikációs rendelkezések megsértése miatt. Július 2-i ülésén a Médiatanács közigazgatási hatósági eljárást indított a Radio Plus Kft.-vel szemben, miután az határidőn túl tett eleget a testület határozatában foglalt közlemény közzétételi kötelezettségnek a Balázsék című műsorszám három adására vonatkozóan.
A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója átfogó elemzést nyújtott a rádió változó szerepéről a médiamixben. Bemutatta, hogyan alakult a legnagyobb hirdetők médiaköltése a rádióban az elmúlt másfél évtized során, és rávilágított a rádió jelenlegi lehetőségeire és kihívásaira.
Idén is biztosítja a Formula–1-rendezvényen használt rádióberendezések zavartalanságát az NMHH

Idén is biztosítja a Formula–1-rendezvényen használt rádióberendezések zavartalanságát az NMHH

Július 18-a és 21-e között 39. alkalommal látogat hazánkba a Formula–1. A száguldó cirkusz futamait hétről hétre tízmilliók követik a képernyők előtt, a versenysorozat hazai állomása pedig tavaly négy nap alatt 303 ezer nézőt vonzott a Hungaroringre. A futamokon a televíziós stábok, a készenléti szolgálatok és a versenyző csapatok kommunikációjához egyaránt elengedhetetlen a zavartalan frekvenciahasználat – ezt a Magyar Nagydíjon idén is a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mérésügyi Igazgatóságának munkatársai biztosítják
1/18