Távozik Vadon Jani a Balázsék című műsorból

Távozik Vadon Jani a Balázsék című műsorból

Vadon Jani 15 együtt töltött év és közös munka után januártól elbúcsúzik a Rádió 1-től és a Balázsék című reggeli műsortól.
Hogyan működhet az automatizált hallgatottságmérés?

Hogyan működhet az automatizált hallgatottságmérés?

A mérési technika folyamatosan fejlődik és változik, de a rég bevett módszereket rendkívül nehéz felülírni – emelte ki Hantosi Bálint, a Scores Group cégcsoport ügyvezetője a Nagy Rádiós Napon tartott előadásában. A cégcsoport ma már minden területen végez piackutatásokat, jelenleg pedig egy hazai műszeres, multimédiás kutatási panel felállításán dolgoznak, ami néhány éven belül kerülhet bevezetésre.
Rádióval minden célcsoport elérhető

Rádióval minden célcsoport elérhető

A rádióval kapcsolatban sok tévhit kering: például, hogy a fiatalok már nem hallgatják, vagy hogy bizonyos vásárlói csoportok elérhetetlenek vele. Ez azonban távol áll a valóságtól, mint az a Nagy Rádiós Napon Galavics András, az Atmedia rádió divízió és kereskedelmi vezetőjének előadásából is kiderült. De hogyan és mekkorát szól a rádió? Megtudhatjuk a hazai és nemzetközi statisztikákból
A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

Kevés dolog létezik, amit becsukott szemmel is tudunk élvezni. Ezek egyike a rádió – kezdte előadását Kapitány János a Nagy Rádiós Nap konferencián. Az Atmedia direkt értékesítési és promóciós vezetője ezek után arra kérte a közönséget, hogy mindenki 90 másodpercre csukja be a szemét. Ez alatt az idő alatt egy fiktív termék rádióreklámjai hangzottak el. Bár a szöveg ugyanaz maradt, három különféle szpotot hallhattunk, más-más hangokkal, zenékkel és effektekkel: a “Choco Baristo” fantázianevű kávés csokit megismerhettük luxuscikként, a fiatalokat megszólító termékként és western változatban is.
A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A 2023-as Nielsen panelkutatás színes-szagos eredményeit mutatta be Karácsony László, az Atmedia stratégiai- és marketingigazgatója a Nagy Rádiós Napon. A különböző médiumok használatát felmérő kutatásból kiderül, hogy rádióval és podcasttel azok is megszólíthatók, akik keveset tévéznek, hazai médiamixszel ráadásul közel annyi embert érhetünk el, mint ha a globális platfromok valamelyikén hirdetnénk.
1/14